Etikett
Házirend
1. Bejelentkezés és időpont egyeztetés
Időpont egyeztetést követően ha változtatást szeretnél, légy kedves minimum 2 munkanappal a szolgáltatás megkezdése előtt jelezni.
2. Megjelenés a foglalt időponton
Kérjük, hogy tartsuk tiszteletben egymás idejét, így inkább pár perccel hamarabb érkezz, mint később. Tíz perc késésnél kérjük, jelezd nekünk. Tíz percet meghaladó késés esetén mérlegelés kérdése, hogy a szolgáltatás elvégzése belefér-e a rendelkezésre álló időbe. Ebben az esetben a szolgáltatás módosítható vagy megtagadható, amennyiben nincs idő a minőségi szolgáltatás elvégzésére.
A pontos érkezés mellett fontos, hogy ne legyetek alkohol, illetve bármilyen tudatmódosító szer hatása alatt, mert sajnos abban az esetben a szolgáltatás nem végezhető el.
3. Nyitvatartás
Tanfolyamok és továbbképzések esetén a nyitvatartási idő módosulhat.
4. Időpont lemondása
Az időpont lemondása, vagy módosítása díjmentes, amennyiben a szolgáltatás megkezdése előtt legalább 48 órával történik.
Ha a lemondás 24 órán belül történik, a szolgáltatás árának 50 % -a kerül pótdíjként felszámolásra, mert ebben az esetben az időpontot nagyon nagy valószínűséggel nem tudjuk már másik vendégnek kiadni.
Ezen díjakat minden esetben a következő szolgáltatás során kell rendezni.
Amennyiben a vendég előzetes tájékoztatás nélkül nem jelenik meg a foglalt időpontján, úgy 100 % -os rendelkezésre állási díjat köteles megfizetni. Új időpontot csak a fentiek rendezését követően áll módunkban kiadni. Amennyiben a vendég nem foglal új időpontot , abban az esetben a szolgáltatás díjának 100% kerül kiszámlázásra!
5. Higiénia
A helység egész területén tilos dohányozni, illetve alkoholt fogyasztani.
Megérkezést követően papucsra kell váltani az utcai cipőt.
A szolgáltatás megkezdése előtt mindenkinek kötelező alaposan kezet mosni.
Amennyiben betegnek érzitek magatokat (megfázás, influenza, egyéb vírusos megbetegedés tüneteit észlelitek) kérünk benneteket, foglaljatok új időpontot. Mi is mindent megteszünk az egészségetek megőrzése érdekében, mi is átrakjuk az időpontot, amennyiben lebetegednénk. Betegen érkező vendég esetén a szolgáltatás megtagadható.
6. Viselkedés a szolgáltatás megkezdése előtt és alatt
Amennyiben úgy érkeznétek, hogy még folyik az előttetek lévő vendég szolgáltatása, akkor kérünk benneteket, hogy cipőcserét követően a vendég váróban foglaljatok helyet. Sorra kerülésetek előtt legyetek kedvesek kezet mosni.
7. Fizetési lehetőségek
Minden szolgáltatás, annak befejeztével fizetendő, készpénzben vagy banki utalással is teljesíthető a helyszínen.
A rendelkezésre állási pótdíjat készpénzben a szolgáltatás befejeztével, vagy azt megelőzendően bármikor személyesen vagy banki átutalással lehet rendezni, utóbbi esetén a kezelést megelőző 24 óráig.
8. Egyéb rendelkezések
A szolgáltató a házirendet bármikor egyoldalúan módosíthatja, de erről köteles tájékoztatást közre adni.
A házirend betartása kötelező érvényű minden centerben tartózkodó személyre nézve. Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével a házirend szabályai automatikusan elfogadásra kerülnek!